10/20/2006

تبادل لینک با سایت یا وبلاگ شما با آسانترین شرایط

با سلام خدمت دوستان عزیز اینجانب برای هر گونه تبادل لینک آماده هستم لطفا برای اینکار حتما با ایمیل من  irantej@gmail.com تماس بگیرید.
شرایط من برای تبادل لینک فقط این است که وبلاگ یا سایت شما متروکه نباشد یعنی جوری نباشد که فقط شما خودتان بازدیدکننده سایتتان باشید در صورت داشتن شرایط این وبلاگ را به لینک های خود با همین عنوان سایت اضافه نموده و بمحض اینکه ایمیل شما را دریافت نمودم و یه سر به وبلاگ یا سایت شما زدم من هم به شما لینک می دهم.
در صورتیکه پیام یا مطلب دیگری دارید باز هم من با جان دل پیام شما را مطالعه خواهم نمود.
از صمیم قلب برای تک تک شما آرزوی موفقیت و سلامتی ذهنی و جسمی را می نمایم.

2 comments:

Anonymous said...

با سلام لطفا لینک امید ملت را در وبلاگ زیبای خود قرار دهید و به ما اطلاع دهید. مزایایی برای شما خواهد داشت
www.omidemellat.com

Anonymous said...

abasi.ir